کد خبر: ۸۴۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
دولت هند رو پنجشنبه جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تصمیم گرفت تا صدور روادید برای شهروندان تمام کشورهای جهان را متوقف کند.

هند جهت مقابله به ویروس کرونا درها را بر روی جهان بستبه گزارش خبرداغ به نقل از  نشریه «تایمز او ایندیا» یک مقام هندی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تعداد زیادی از کشورهای جهان و همچنین «فراگیر» خواندن این ویروس توسط سازمان بهداشت جهانی، دولت هند تصمیم گرفته است تا یک ماه آینده صدور روادید برای شهروندان تمام کشورهای جهان را به حالت تعلیق درآورد.


وی افزود: این شرایط شامل دیپلمات ها، نمایندگان سازمان ملل و سایر نمایندگان رسمی و دولتی کشورها نمی شود. افرادی خواستار سفر به هند باید دلیل قانع کننده ای ارائه کنند.

به گفته کارشناسان این تصمیم هند بر صنعت جهانگردی این کشور به شدت تاثیر خواهد گذاشت.


بر اساس گزارش وزارت بهداشت هند آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۶۰ نفر رسیده است.


دولت هند شهروندان این کشور را که به تازگی از کشورهای تاثیر پذیرفته از کرونا به هند سفر کرده اند را در قرنطینه قرار داده است.


در مجموع در سراسر جهان ۱۲۶ هزار و ۳۶۹ نفر تا امروز پنجشنبه به کرونا مبتلا شده و ۴ هزار و ۶۳۳ نفر فوت کرده اند در این میان ۶۸ هزار و ۳۰۴ نفر هم درمان شده اند و حال ۵ هزار و ۷۰۷ نفر هم وخیم است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
2
حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: اخیراً بعضی دوستان نامه نوشتند که من ریاست ستاد مقابله با کرونا را عهده‌دار شوم.

آقای روحانی،
اگر بپذیرید انتحار کرده‌اید زیرا مهار کرونا همکاری ملی می‌طلبد حال آنکه نهادهای تحت فرمان رهبری خط شما را نمی‌خوانند شکست‌تان قطعی است.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: