کد خبر: ۸۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۹
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران چهار استان کشور، ضمن دریافت گزارش دقیق از فعالیتهایشان در ارتباط با اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری این استانها برای مقابله با بیماری کرونا، به وزارتخانه های مرتبط صادر کرد.

روحانی در تماس تلفنی با استانداران البرز، اصفهان، مرکزی و خراسان رضوی: همه تلاش ها برای به حداقل رساندن صدمات بیماری کرونا بر اقتصاد و زندگی مردم بکار گرفته شود/ صدور دستورات مقتضی به وزیران چهار وزارتخانه برای تسریع در رفع نیازهای استان ها/تاکید بر تلاش برای رفع دغدغه های کسانی که در خط اول پیگیری و مقابله با کرونا مشغول خدمت هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ظهر پنجشنبه در این تماس تلفنی به علیرضا رزم‌حسینی دستور داد همه اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با شیوع ویروس عامل بیماری کرونا و درمان مبتلایان در خراسان رضوی مطابق روال جاری و با قوت هرچه تمامتر ادامه یابد.

رییس جمهوری همچنین با قدردانی از تلاشها و اقدامات انجام شده از سوی کادر درمانی و بیمارستانی در خراسان رضوی برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا، بر تداوم کامل و بی‌وقفه اجرای اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شیوع ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا و آمار مبتلایان در این استان، نیازها و کمبودهای موجود را به اطلاع رییس‌ جمهوری رساند.

بر اساس آخرین آمار رسمی شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر می‌باشد در استان خراسان رضوی ۲۵۶ نفر است.

افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه ساکنان این استان زیرپوشش خدمات دانشگاهها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: