کد خبر: ۸۴۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۹۱
سفیر ایران در فرانسه، از افراد و کشورهایی که با تبعیت ازفشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی بر میزان فشارها بر ملت ایران می افزایند، انتقاد کرد.

سفیر ایران در فرانسه: این روزها نیز می‌گذرد!به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، سفیر ایران در فرانسه، از افراد و کشورهایی که با تبعیت ازفشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی بر میزان فشارها بر ملت ایران می افزایند، انتقاد کرد.

بهرام قاسمی دوشنبه شب در توییتی در این ارتباط نوشت: «این روزها نیز می‌گذرد! در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا که صرفا بااتکا به توان و داشته‌های ملی صورت می‌پذیرد، برخی بجای درک موقعیت و مساعدت به ایرانیان، در تبعیت از فشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه‌های واهی به این فشارها می‌افزایند.
شرمسار تاریخ نشویم!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: