کد خبر: ۸۴۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۴۷
مسابقه اینستاگرامی «مهم‌ترین سرمایه شما چیست؟» با انتخاب 14 برگزیده به پایان رسید.

معرفی برگزیدگان مسابقه اینستاگرامی بانک سرمایه با عنوان «مهم‌ترین سرمایه شما چیست؟»برگزیدگان مسابقه اینستاگرامی این بانک تحت عنوان «مهم‌ترین سرمایه شما چیست؟»، از میان آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان محترم، مشخص شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، گفتنی است این جشنواره به‌منظور گرامیداشت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک سرمایه و همچنین بزرگداشت روز مادر(ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها) و روز پدر(ولادت حضرت علی علیه السلام) برگزار گردید و هم وطنان عزیز جهت شرکت در این جشنواره عکس‌ها، ویدئوها و یا متن‌های خود را با محوریت «مهم‌ترین سرمایه زندگی» در بازه زمانی تعیین شده به آدرس اینستاگرام بانک سرمایه دایرکت نموده و در معرض داوری قرار دادند.

ضمن تبریک و شادباش به برگزیدگان ارجمند مسابقه، آی دی ایشان به شرح زیر اعلام می گردد:

  1. Ali.alavim
  2. Toobam60
  3. Mahnaz_ghsemi49
  4. Shidinzabanamir
  5. Sad.sed.3720
  6. Pooyan_karaji
  7. Oshaghalhosein.743
  8. Fightertork
  9. Drruohan
  10. Mehani.088
  11. Mohsen.rashidiii
  12. N.b._2811
  13. Hamid_reza07009
  14. Mohsen_bagheri.946

گفتنی است در این جشنواره 14 کارت هدیه 5 میلیون ریالی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که جهت اهدای جوایز با ایشان تماس گرفته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: