کد خبر: ۸۴۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۰۰
وزیر دفاع:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: تحریم‌های همه جانبه علیه صنعت دفاعی، می تواند به عنوان یک فرصت طلایی برای شناسایی و دست‌یابی به ظرفیت های علمی و دانش داخلی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

تحریم‌ها فرصت طلایی برای دست‌یابی به دانش داخلی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه با حضور در صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع و در جمع مدیران ارشد این صنعت اظهارداشت: تمام تلاش دشمن بر آن است تا با زمین‌گیر کردن صنایع خرد و کلان کشور، زندگی عادی مردم را با مشکل و مانع مواجه سازد و مجموعه کل کشور را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.

وزیر دفاع با بیان اینکه قام معظم رهبری (مدظله العالی) بر دو مولفه اساسی و راهبردی اقتصادی مقاومتی و قوی شدن تأکید کرده‌اند و آنرا به عنوان راهکارهای پیشرفت ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانسته‌اند، افزود: تحریم‌شکنی برای کشور و نیروهای مسلح از شاخصه‌های قوی شدن به حساب می‌آید.

حاتمی همچنین از مدیران ارشد صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع خواست تا با برنامه‌ریزی هوشمندانه و دقیق، گام‌های بلندی را متناسب با نیازهای روز کشور و در جهت ارتقاء شاخص‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بردارند.

وی برنامه‌های پیش‌رو و آینده این صنعت در امیدآفرینی، توسعه مبتنی برارائه خدمات متنوع، پیشرفته و بدون وقفه به نیروهای مسلح که در خط مقدم دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی هستند را حائز اهمیت دانست و آنرا جلوه‌ای بارز و افتخار آفرین برای این کشور برشمرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با قدردانی از تلاش‌های مخلصانه متخصصان صنایع هواپیماسازی ایران (صها)، راه‌اندازی خطوط بازآماده‌سازی (اورهال) و تولید قطعات بومی مورد نیاز هواپیماها را اقدامی جهادی و در جهت مقابله جدی با تحریم‌های نظام سلطه دانست.

حاتمی تصریح کرد: انجام مأموریت‌های خطیر (صها)، نقش مؤثری در ارتقاء آمادگی و توان رزمی نیروی هوایی و نیروهای مسلح داشته و بسیار ارزشمند است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: