کد خبر: ۸۴۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در افتتاحیه کنگره یوفا در شهر آمستردام درباره تقویم مسابقات سال 2020 صحبت کرده و گفت دنیای فوتبال نباید به خاطر ویروس کرونا دچار اضطراب شود.
اینفانتینو: فوتبال نباید به خاطر کرونا مضطرب شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: جیانی اینفاتینو رئیس فیفا اولین سخنران کنگره یوفا بود و در صحبتهای خود درباره مسائل مختلف دنیای فوتبال صحبت کرد. ولی مهم‌ترین بخش صحبتهای اینفانتینو در این مراسم درباره ویروس کرونا، نگرانی از بابت سرنوشت رقابتهای آتی فوتبال و تقویم فیفا در سال 2020 بود.

اینفانتینو در این سخنرانی گفت:" سیستم VAR برای ما در این مدت موفقیت‌آمیز عمل کرده ولی در این شکی نیست که این سیستم می‌تواند با گوش دادن به همه طرفها بهتر شده و ارتقا پیدا کند. سلامت بازیکنها برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر در حال بررسی هستیم تا بتونیم بازیکنانی که از ناحیه سر ضربه می‌خورند را به صورت موقت از زمین کنار بکشیم. از این گذشته در حال بررسی تغییر احتمالی در قوانین آفساید هستیم تا کیفیت فوتبال را ارتقا دهیم. این تغییرات می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد".

رئیس فیفا در مهمترین بخش صحبتهای خود درباره ویروس کرونا گفت:" کسی نباید به خاطر کرونا دچار اضطراب بشود. ولی همه باید محتاط باشند و با مقامات مسئول همکاری کنند. فوتبال می‌تواند پادزهر عالی‌ای برای این بیماری باشد".

اینفانتینو در بخش دیگری از صحبتهایش درباره تقویم فیفا در سال 2020 گفت:" ما باید بدانیم که چند بازی در این سال میتواند برگزار شود و چه رقابتهایی در این سال قادر به برگزاری است. آنچه برای ما اهمیت دارد سلامت بازیکنها و هواداران است. باید بیشتر بررسی کنیم و ببینیم در آینده چه تغییراتی در تقویم فیفا اجرایی خواهد شد. در نهایت باید بگویم با توجه به اینکه در شهر آمستردام هستیم، همه ما باید به دنبال پل زدن و پر کردن فاصله‌ها و اختلافها باشیم".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: