کد خبر: ۸۴۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۰۲
رفیعی نژاد خبر داد ؛
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان تا شامگاه اعلام خواهد شد.

شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی اصغر رفیعی نژاد دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون نتایج انتخابات در ۹ حوزه انتخابیه اعلام شده است، اظهار کرد: مابقی حوزه‌های انتخابیه نیز در حال تأیید است و به زودی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص اعلام نتایج انتخابات در شهرستان اصفهان افزود: در این شهرستان به دلیل گستردگی شعب اخذ رأی و تعدد افراد و حجم مشارکت زمان بیشتری برای اعلام نتایج نیاز است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: به احتمال زیاد نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر اصفهان تا شامگاه شنبه اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم نیز به دور دوم رسید.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه تا این لحظه آرا قطعی شده در هفت شهرستان اعلام شده است، اظهار کرد: نمایندگان پنج شهرستان معرفی و دو شهرستان نیز به دور دوم رسید.

وی افزود: در شهرستان لنجان علی یوسف پور و حسین رجایی و در شهرستان سمیرم رحیم کریمی و اصغر سلیمی در دور دوم رقابت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: