کد خبر: ۸۴۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۹
رییس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده استان گیلان به‌سرعت مرتفع شود. وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود.

واعظی: دولت تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده استان گیلان به‌سرعت مرتفع شودبه گزارش خبرداغ ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رئیس‌جمهور پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم.

دستگاه‌های امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راه‌های استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاه‌های دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز به‌سرعت مرتفع شود. وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاه‌های امدادی در این استان‌ها نیز با تمام توان فعال هستند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: