کد خبر: ۸۴۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۲
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و با اندوخته خوبی به ایران برگردیم.

گل‌محمدی: با ذوب‌آهن الدحیل را برده بودیم/ باید با اندوخته خوبی به ایران برگردیمبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الدحیل اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در کشور قطر هستم. از مهمان نوازی باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. فردا بازی بسیار مهمی داریم. حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی خیلی سختی داریم. ما تیم خیلی خوبی داریم و دوست داریم که شروع خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

 

وی افزود: معمولا فشار روی مربیان بیشتر است و این طبیعی است. وقتی سرمربی ذوب آهن بودم الدحیل را در اینجا بردیم و نمی‌دانم یادتان می‌آید یا خیر.

 

گل محمدی تصریح کرد: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و با اندوخته خوبی به ایران برگردیم. بازی ساده‌ای نداریم. الدحیل در خانه خود بازی می‌کند و قطعا شرایط برای این تیم بهتر است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم کدام تیم می‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: