کد خبر: ۸۴۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۵
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره ارائه می‌دهیم، گفت: این لیست لزوما از میان اعضای حزب تشکیل نشده است.

کارگزاران لیست ۲۰ نفره مستقل می‌دهد/ با هیچ حزبی ائتلاف نمی‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسین مرعشی اعلام کرد: هوش هیجانی حزب کارگزاران بر احساسات پاک اعضای شورای مرکزی و کمیته سیاسی غلبه کرد و در نهایت در ادامه تصمیم قبلی حزب که به استان‌ها تفویض اختیار کرده بودیم، در تهران قرار شد بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری یک لیست ۲۰ نفره را ارائه دهیم.

وی افزود: البته تا ۲۲ بهمن هم منتظر تایید صلاحیت‌های احتمالی هستیم و در روز چهارشنبه این لیست را منتشر می‌کنیم و از مردم و به خصوص اصلاح‌طلبان می‌خواهیم به این لیست رأی بدهند.

وی همچنین گفت: حزب کارگزاران صرفاً کسانی را معرفی خواهد کرد که بتواند صلاحیت اخلاقی، مالی و سیاسی آنها را صد در صد تایید کند.

سخنگوی شورای مرکزی حزب کارگزاران در پایان گفت: این لیست لزوماً از میان اعضای حزب تشکیل نشده و طی یک فراخوان افراد واجد صلاحیت وارد لیست حزب شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: