کد خبر: ۸۴۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۸
هیئت دولت تصویب‌نامه موضوع تعیین نحوه محاسبه تعرفه برق ساعات اوج بار در دستگاه‌های اجرایی و تعیین الگوی مصرف برق خانگی را اصلاح کرد.

اصلاح مصوبه نحوه محاسبه تعرفه برق دستگاه‌های اجراییبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، هیئت وزیران در جلسه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت نیرو تصویب‌نامه موضوع تعیین نحوه محاسبه تعرفه برق ساعات اوج بار در دستگاه های اجرایی و تعیین الگوی مصرف برق خانگی را اصلاح کرد.

بر اساس این اصلاحیه، کلیه واحدهای اداری و ستادی دستگاه‌های اجرایی موضوع قانون برگزاری مناقصات و نیروهای مسلح موظفند صورتحساب آب و برق و گاز مصرفی خود را در مهلت تعیین شده در قبوض، پرداخت نمایند.

 به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» ،در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر، با اعلام شرکت‌های مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آب ایران و ملی گاز ایران و مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه‌داری کل کشور مکلفند نسبت به برداشت معادل هزینه آب و برق و گاز مصرفی اعلام شده از اعتبارات دستگاه اجرایی بدهکار و پرداخت به حساب شرکت‌های مربوط اقدام نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: