کد خبر: ۸۴۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
هافبک پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها به یک امتیاز هم قانع بودند و تساوی مبارک شان باشد.

ترابی: تساوی مبارک‌ استقلالی‌ها!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مهدی ترابی پس از تساوی ۲ - ۲ مقابل استقلال در دربی تهران اظهار داشت: بازی روانی بود و استقلالی‌ها از اشتباه‌های ما به گل رسیدند. ما از ابتدا امیدوار به برد بودیم و برای مساوی نیامده بودیم. این مساوی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. تا آخرین لحظه مطمئن بودم که گل را می‌زنیم.

وی ادامه داد: بازی در نیمه دوم کاملا یک طرفه بود و آنها پشت محوطه جریمه خود دفاع می‌کردند و به یک امتیاز هم قانع بودند. ما شرمنده هواداران شدیم.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در مورد حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: مربی خوبی و تعریف او را زیاد شنیده‌ایم. امیدوارم با هدایت او به جام جهانی برسیم.

ترابی در مورد دیدار با سپاهان گفت: یکی از بازی‌های مهم ما است و اگر بتوانیم در نقش جهان به پیروزی برسیم، نیمی از راه قهرمانی را رفته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
دقیقه ۸۸ مساوی کردید به شما باید تبریک گفت که از شکست فرار کردید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: