کد خبر: ۸۴۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۱
رافائل گروسی:
مدیر کل آینده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که ایران هنوز میزان مواد هسته‌ای خود را افزایش نداده است.

افزایش غنی‌سازی ایران به اندازه‌ای نیست که هشداردهنده باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «رافائل گروسی»، که بناست به‌زودی به سمت مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منصوب شود، امروز -‌چهارشنبه- گفت که ایران پس از تصمیمش مبنی بر عقب‌نشینی از تمامی تعهداتش در قالب برجام هنوز میزان مواد هسته‌ای خود را افزایش نداده است.

وی گفت که گرچه ایران از حد تعیین‌شده در توافق هسته‌ای فراتر رفته است، اما هنوز میزان تولید مواد هسته‌ای خود را افزایش نداده است.

گروسی در ادامه عنوان کرد: «ایرانی‌ها اعلام کرده‌اند که دیگر به هیچ محدودیتی پایبند نیستند، با این حال هنوز اقدامی عملی در این رابطه انجام نداده‌اند.»

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه فایننشیال تایمز، رافائل گروسی با بیان اینکه ایرانی‌ها «غنی‌سازی در سطوح بالاتر را ادامه می‌دهند» و میزان بازدهی غنی‌سازی خودشان را افزایش داده‌اند، اعلام کرد که میزان این افزایش به اندازه‌ای نیست که هشداردهنده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: