کد خبر: ۸۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۳۴۶
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: ناهماهنگی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی و علی اصغر پورمحمدی برای ما هم ناراحت کننده بود.

عذرخواهی وزارت ورزش از علی دایی و پورمحمدیبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به دنبال اعلام بی‌اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی‌اصغر پور محمدی از عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی، سید شروین اسبقیان گفت: ناهماهنگی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی اسطوره ورزش و فوتبال ایران و علی اصغر پورمحمدی که خدماتش به ورزش کشور بر کسی پوشیده نیست برای ما هم ناراحت کننده بود.

 

وی توضیح داد: روال انتخاب هیات رییسه فدراسیونها با پیشنهاد و درخواست رسمی رییس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیونها آغاز می‌شود و نهایتا پس از بررسی‌های نظارتی و صلاحیت‌ها احکام آن‌ها توسط وزیر محترم امضا می‌گردد و این روند قطعا زمان‌بر است و از وظایف فدراسیون است که پیگیر این احکام باشد.

 

اسبقیان در پایان گفت: من به عنوان مدیرکل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذر خواهی می‌کنم. در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی نداشتیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: