کد خبر: ۸۴۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۱۹۴
در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح‌های اسلامی راهبران کوثر به امضاء رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مجمع تقریب مذاهب اسلامی و مؤسسه مدیریت طرح‌های اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به امضای مهندس محمد دلبری معاون اجرایی و برنامه ریزی مجمع و دکتر علی کریمی مرید مدیرعامل مؤسسه مدیریت طرح های اسلامی راهبران طرح کوثر رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم، بهره گیری مطلوب از ظرفیت های علمی ، پژوهشی ، فرهنگی و مدیریتی به منظور نشر و گسترش فرهنگ تقریب و آموزه های وحدت بخش دین مبین اسلام و پیشگیری از اشاعه ی اندیشه های ضد وحدت و فرق انحرافی از طریق هم افزایی ظرفیت های قانونی طرفین تفاهم نامه می باشد.

از جمله تعهدات در این تفاهم نامه، برگزاری کارگروه ها و میزهای کارشناسی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد وحدت و تقریب مذاهب اسلامی به صورت ملی و بین المللی، انجام پروژه های مشترک تحقیقاتی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و پژوهش های تقریبی ، همکاری برای بستر مناسب جهت نوسازی دیپلماسی تقریب بین مذاهب اسلامی و ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط مؤثر با شخصیت ها و سازمان های ملی و بین المللی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: