کد خبر: ۸۴۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۴۵۶
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفته: امروز رییس سازمان نظام پزشکی در این زمینه با رییس بیمارستان جم تهران صحبت کرد و در جریان کم و کیف روند درمان استاد قرار گرفت. بیمارستان جم همان بیمارستانی است که سال 95 عباس کیارستمی در آن بستری بود.

شجریان در همان بیمارستانی بستری است که کیارستمی در آن بستری بودبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حسین کرمانپور، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درباره مراجعه استاد محمدرضا شجریان به بیمارستان جم گفت: امروز رییس سازمان نظام پزشکی در این زمینه با رییس بیمارستان جم تهران صحبت کرد و در جریان کم و کیف روند درمان استاد قرار گرفت.

وی بیان کرد: حال عمومی استاد مساعد است و بزودی مرخص می‌شود.

بیمارستان جم همان بیمارستانی است که سال 95 عباس کیارستمی کارگردان شناخته شده سینمای ایران و برنده نخل طلای جشنواره سینمایی کن فرانسه، در آن بستری بود و با جنجال های فراوان درمورد احتمال اشتباه پزشکی، درگذشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: