کد خبر: ۸۴۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۲
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: نساجی هم معمولی بود، اما ما از معمولی هم پایین تر بودیم.

شیعی: پیکان امروز از معمولی هم پایین تر بود/ سرمربی تیم ملی داخلی خواهد بودبه گزارش خبرداغ ، محمود شیعی بعد از بازی پیکان مقابل نساجی اظهار داشت: تیم شاداب نیست و فکر می‌کنم باید با تعصب و غیرت بازی کنند. نساجی هم معمولی بود، اما ما از معمولی هم پایین تر بودیم. باید تلاش کنند تا شاداب تر بازی کنند.

 

وی در مورد وضعیت سلامتی اش گفت: با درخواست دکترها قرار شد ادامه ندهم. بیماری ام خیلی اذیتم می کند و نمی توانم که زیاد در خدمت تیم باشم. درخواست جدایی دادم و فکر می‌کنم چند روز دیگر اتفاق بیفتد.

 

شیعی در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: در آخرین هیات رئیسه که بعد از رفتن تاج بود، قرار شد که سرمربی تیم ملی قطعا ایرانی باشد و به تصویب هم رسید. قرار شد تصمیم گیری کنند و بهاروند هم نظر بدهد. در مجموع حتما ایرانی خواهد بود.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مردم نگرانند که که جام جهانی را از دست بدهیم، گفت: این اتفاق بد نخواهد افتاد. من با علوی سخنگوی فدراسیون که صحبت کردم در حال جمع بندی هستند و قول های بهاروند اجرایی می‌شود و چند روز آینده گزینه داخلی معرفی خواهد شد.

 

شیعی در مورد ویلموتس و آیا او شکایت کرده است یا خیر، گفت: در این مورد تاج صحبت کرده است و اینکه شکایت کرده یا نه خبری ندارم.

 

وی تاکید کرد: فدراسیون حتما با گزینه‌های داخلی صحبت کرده است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: