کد خبر: ۸۳۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۸۴
سرمربی استقلال در روز اول تمرین در شرایطی که مدیران این باشگاه در محل تمرین حضور داشتند لباسی که به سایر اعضای کادر فنی تحویل داده شد را پوشید اما در روزهای بعد مجیدی اقدامی انجام داد که پیش از این کارلوس کی‌روش در تیم ملی انجام داده بود!

به گزارش خبرداغ ،  سرمربی استقلال در روز اول تمرین در شرایطی که مدیران این باشگاه در محل تمرین حضور داشتند لباسی که به سایر اعضای کادر فنی تحویل داده شد را پوشید اما در روزهای بعد مجیدی اقدامی انجام داد که پیش از این کارلوس کی‌روش در تیم ملی انجام داده بود!

 

 

مجیدی در تمرین روز اول و دوم لباس شرکت آل اشپرت را که اسپانسر البسه استقلال است را پوشید ولی در روزهای بعد وی یا لباس‌های قدیمی استقلال که توسط شرکت لی‌نینگ تهیه شده را پوشید یا روی مارک برند آل اشپرت را با چسب پوشاند! ظاهرا سرمربی تیم فوتبال استقلال در ابتدای ورودش به این تیم فعلا بر سر برند لباس دچار اختلافاتی است

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: