کد خبر: ۸۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۷
مدیرعامل پرسپولیس در مورد گزینه‌های جانشینی کالدرون برای این تیم صحبت کرد.

انصاری‌فرد: به خاطر منافع باشگاه سکوت کردیم تا کالدرون برگردد/ سه گزینه برای سرمربیگری داریمبه گزارش خبرداغ ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز به خبرنگاران درباره جانشین گابریل کالدرون گفت:" ماجراهای خیلی زیادی در این مدت اتفاق افتاد که در یک برنامه ویژه با مستندات و مدارک جزئیاتش را خواهیم گفت."

 

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد:" خیلی اتفاقات را به خاطر هواداران به جان خریدیم و به خاطر حفظ منافع باشگاه سکوت کردیم تا آقای کالدرون برگردد."

 

انصاری فرد همچنین گفت:" ما برای جانشینی کالدرون با سه سرمربی وارد مذاکره شدیم اما فعلا نمی توانیم نام آن ها بیاوریم چون هنوز قرارداد نبستیم."

 

او درباره جذب بازیکن هم اضافه کرد:" ما گزینه هایی که داریم را به هر سه سرمربی اعلام کردیم و آن ها تایید کرده اند. با هرکدام از بازیکنان که توافق کنیم بلافاصله قرارداد می بندیم. هواداران نگران نباشند ما حرفه ای عمل می کنیم و باید بازیکنان را با هماهنگی سرمربی بگیریم. متاسفانه به خاطر پاسخ ندادن کالدرون وقت نقل و انتقالاتمان کم شد اما انشالله با بازیکنان و سرمربی خوب می رویم به سمت قهرمانی."

 

او در انتها در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون نیز از این باشگاه شکایت خواهد کرد گفت:" بهتر است از خود کالدرون در این باره بپرسید."

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: