کد خبر: ۸۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۴
سعیدی در تذکر شفاهی:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت هر چه سریع‌تر نیروهای قراردادی را تعیین تکلیف کند، زیرا این افراد علیرغم دریافت حقوق و مزایا، امنیت شغلی ندارند و این موضوع به دغدغه آنها تبدیل شده است.

دولت نیروهای قراردادی را هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش گفت: دولت هر چه سریعتر نیروهای قراردادی را تعیین تکلیف کند، زیرا این افراد علی رغم دریافت حقوق و مزایا، امنیت شغلی ندارند و این موضوع به دغدغه آنها تبدیل شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: نگرانی افرادی که به صورت حق الزحمه در صداوسیما مشغول هستند، در حال حاضر افزایش یافته، چرا که صداوسیما در قالب طرح‌های درون سازمانی در تلاش است با این افراد به صورت پروژه‌ای کار کند و دریافتی اندک آنها باعث ایجاد دل نگرانی برای ایشان و خانواده هایشان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاسر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
چند روز پیش طرح سه فوریتی برای آمریکا تصویب همان روز شورای نگهبان تائید همان روز به دولت ابلاغ شد ولی ما 20 ساله به این وضع عادت کردیم انشاالله کل نظام اداری تغییر میکه(کارمندقراردادی وزارت نیرو )
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: