کد خبر: ۸۳۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
رئیس قوه مقننه گفت: به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دستور دادیم که موضوع هواپیمای اوکراینی را پیگیری کند تا از تکرار آن جلوگیری شود.

ماموریت لاریجانی به کمیسیون امنیت ملی برای پیگیری موضوع اصابت موشک به هواپیمابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز جلسه‌ای را با فرمانده سپاه از هشت صبح داشتیم ایشان در مورد عملیاتی که انجام شد و حادثه ناگواری که رخ داد و قلب همه ملت ایران را جریحه‌دار کرد توضیحاتی داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردار سلامی توضیحاتی را در خصوص اتفاقات اخیر دادند و در مورد آمادگی مقابله با اقدامات آمریکا و تحریم‌ها توضیحاتی ارائه دادند.

وی ادامه داد: سردار سلامی در خصوص کیفیت عملیات و اقدامی که منجر به سقوط هواپیما شد توضیح دادند و اشکالات را مطرح کردند که امیدوارم با تدابیر از تکرار اینگونه حوادث جلوگیری شود.

رئیس قوه مقننه گفت: به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم دستور دادیم که این موضوع را پیگیری کند تا از تکرار آن جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
محمد علمیه کارشناس بحران گفت: آمریکا سایبراتک نموده بودمان که هواپیمای مسافری را موشک کروز دیدیم و زدیم.

آقای علمیه،
آنکس که ما را نموده آقای پوتین می‌باشد زیرا تکنولوژی از رده خارج نیم قرن پیش را به ما انداخته تا قادر به تمایز هواپیمای مسافری از موشک کروز نباشیم.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: