کد خبر: ۸۳۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هنوز به پیشنهاد خود پاسخ روشن نداده است تا نشان دهد منتظر تعیین تکلیف وضعیت سرمربی آرژانتینی سرخ‌هاست.

عالیشاه در انتظار وضعیت نهایی کالدرونبه گزارش خبرداغ ، بازگشت گابریل کالدرون به تهران برای ادامه فعالیت خود در قامت سرمربی پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد تا برخی بازیکنان این تیم نیز برای پاسخ به پیشنهادات خود منتظر تعیین تکلیف او شوند.

 

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت امید عالیشاه و آدام همتی را در لیست مازاد خود قرار داد تا این بازیکنان بتوانند با سایر باشگاه های خواهان خود وارد مذاکره شوند.

 

از قرار معلوم سایپا تهران قصد جذب امید عالیشاه را دارد اما هافبک پرسپولیس هنوز پاسخ روشنی به این پیشنهاد نداده است. به نظر می رسد عالیشاه که علاقه ای به ترک پرسپولیس ندارد منتظر تعیین وضعیت کالدرون است تا پس از آن بتواند پاسخ روشنی به درخواست نارنجی پوشان پایتخت بدهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: