کد خبر: ۸۳۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۴۴۷
دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس پیام خداحافظی از هواداران تیم را حذف کرد.

دستیار کالدرون امید را به پرسپولیسی‌ها بازگرداندبه گزارش خبرداغ ، خواکین، مربی پرسپولیس و دستیار گابریل کالدرون ساعاتی قبل با انتشار تصاویر از مدت زمان حضورش به عنوان مربی در جمع سرخپوشان از هواداران و بازیکنان تشکر کرد تا به نوعی خداحافظی‌اش را به صورت رسمی اعلام کند.

 

در اقدامی عجیب اما خواکین که گفته می‌شد تهران را ترک کرده دقایقی قبل این پست را از صفحه رسمی اینستاگرامش پاک کرد تا شایعاتی گوناگونی پیرامون عدم قطع همکاری او با باشگاه تهرانی شکل بگیرد.

 

با توجه به جلسات متعدد مدیران باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی و حل مشکلات گابریل کالدرون برای بازگشت به ایران پیش بینی می‌شود با اقدام جدید خواکین پرونده بازگشت سرمربی آرژانتینی به پرسپولیس هنوز بسته نشده و هواداران می‌توانند امیدوار باشند که این سرمربی را دوباره روی نیمکت تیم‌شان ببینند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: