کد خبر: ۸۳۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۱۷۶
نخست‌وزیر بریتانیا بدون در نظر گرفتن ماهیت حمله تلافی‌جویانه ایران به تروریسم آمریکایی، از تهران خواست تا «این حملات خطرناک و بی‌محابا» را تکرار نکند.

بوریس جانسون خواستار تنش‌زدایی در خاورمیانه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، امروز -‌چهارشنبه- بدون در نظر گرفتن ماهیت حمله تلافی‌جویانه ایران علیه تروریسم آمریکایی از تهران خواست تا «این حملات خطرناک و بی‌محابا» را تکرار نکند. جانسون در جمع نمایندگان پارلمان این سخنان را مطرح کرد.

وی همچنین خواستار «تنش‌زدایی» در خاورمیانه شد.

«جرمی کوربین»، رهبر حزب کارگر نیز از جانسون خواست تا تایید کند که مخالف افزایش تنش‌ها یا حملات برای جلوگیری از «جنگی تمام‌عیار» است. رهبر حزب کارگر همچنین از جانسون خواست که درباره این‌که آیا سربازان بریتانیا حاضر در عراق در خطر قرار دارند یا نه توضیح دهد.

به نقل از خبرگزاری پایگاه اینترنتی روزنامه ایندپندنت، جانسون گفت که «تا آنجایی که می‌دانیم» هیچ یک از پرسنل آمریکا در این حمله زخمی نشده‌اند و تایید کرد که سربازان بریتانیا نیز در پی این اقدام آسیب ندیده‌اند.

وی افزود: «هر کاری برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها انجام می‌دهیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: