کد خبر: ۸۳۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۷۴
بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن با اشاره به حمله انتقام جویانه جمهوری اسلامی به پایگاه‌های آمریکا در عراق تاکید کرد: نیروهای مسلح ما آماده پاسخ به هر ماجراجویی است

بعیدی نژاد: نیروهای مسلح ما آماده پاسخ به هر ماجراجویی جدیدی استبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در حساب توئیتری خود نوشته است: ایران در دفاع از خود همانطور که در منشور سازمان ملل آمده است، به دو پایگاه نظامی آمریکا حمله کرد. ایران به دنبال تنش یا جنگ نیست. نیروهای مسلح ما کاملا آماده است تا قاطعانه به هر گونه ماجراجویی پاسخ دهد. مردم و دولت ایران تماما پشت سر نیروهای مسلح خود قرار دارند.

سپاه پاسداران عملیات انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در بامداد چهارشنبه آغاز کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: