کد خبر: ۸۳۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۰
عطاءالله مهاجرانی به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق در توئیتر واکنش نشان داد.

مهاجرانی: مطابق وعده، ایران انتقام گرفت / عربستان کارآمدی دفاع موشکی را در آرامکو دید و ارتش آمریکا در عین‌الأسد / موز را طاقتی اگر می بود، کمر خویش راست می‌فرمودبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سید عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سید محمد خاتمی پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق، نوشت: «و کنتم مثل ما قلتم رجال الله فی المیدان... مطابق وعده، ایران انتقام گرفت. پیش از آن که پیکر پاک شهید سلیمانی در مزارش آرام بگیرد، به پایگاه عین‌الاسد، در همان ساعت و دقیقه شلیک پهپادها، حمله شد.»

مهاجرانی همچنین در توئیتی دیگر نوشت: «آمریکایی‌ها، به ویژه دلال جهانی دونالد ترامپ، تا می‌توانست کشورهای عربی منطقه را سرکیسه کرد و دوشید تا دفاع موشکی بدهد. عربستان کارآمدی دفاع موشکی را در آرامکو دید و ارتش آمریکا در عین‌الأسد ، به تعبیر مرحوم فخرالدین حجازی که سرود: موز را طاقتی اگر می بود/ کمر خویش راست می‌فرمود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: