کد خبر: ۸۳۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۲
پایگاه خبری المیادین در گزارشی از مراسم تشییع پیکرهای شهدای حمله تروریستی آمریکا حضور مردم را گسترده و میلیونی توصیف کرد.

گزارش المیادین از حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، که پیکر ‌سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران و «أبومهدی المهندس» جانشین فرمانده حشدالشعبی و یارانشان به تهران رسید و در استقبال آنها جمعیت عظیمی از شهروندان ایرانی و شخصیت‌های مهم کشوری و لشکری حضور داشتند.

المیادین نوشت که رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهدا نماز اقامه کرد. همچنین «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری، «علی لاریجانی» رئیس مجلس و «اسماعیل قاآنی»، فرمانده جدید سپاه قدس در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه این گزارش آمده است: «برآوردهای اولیه حاکی از آن است که تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع سردار سلیمانی و شهدای همراهش بیش از پنج میلیون نفر بود و راه‌های منتهی به میدان تشییع در تهران بسته شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: