کد خبر: ۸۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۴۵
رئیس کمیته ملی المپیک گفت:‌ این حرکت شبیه حرکت تشییع پیکر حضرت امام (ره) و احیای دوباره ارزش های انقلاب، وفاق و همدلی، هم نوایی یک ملت است.

حرکت امروز مردم شبیه تشییع پیکر حضرت امام (ره) بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: آن چیزی که انسان را در بهت و حیرت فرو می‌برد و به انسان شوک وارد می‌کند، موج دریای انسان‌هایی است که برای تجلیل از این شهید آمده‌اند. این حرکت شبیه حرکت تشییع پیکر حضرت امام (ره) و احیای دوباره ارزش‌های انقلاب، وفاق و همدلی، هم نوایی یک ملت است.

 وی ادامه ادامه داد: این یعنی چراغ فروزان این انقلاب و نظام هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود.

صالحی‌امیری با بیان این که همه ملت یک صدا می‌گویند ما حاج قاسم هستیم و این پیام روشنی دارد، عنوان کرد: روحش شاد و امیدوارم همه ما و کسانی که درد انقلاب دارند از پیروان حقیقی این انقلاب باشیم. جامعه ورزش هم عضوی از این  ملت بزرگ است و آنها هم همدلی و هم نوایی با ملت بزرگ ایران دارند و نمی‌توانیم جدا از دردهای مشترک این جامعه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: