کد خبر: ۸۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
جرمی هانت:‌
وزیر خارجه پیشین بریتانیا به شهادت فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

تشدید تنش‌ها میان تهران و واشنگتن خطرناک استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،«جرمی هانت»، وزیر خارجه پیشین بریتانیا، پس از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: «بریتانیا باید از جایگاه خود به عنوان متحد کلیدی آمریکا برای وادار کردن ترامپ به اتخاذ رویکردی سازگارتر در عرصه سیاست خارجی استفاده کند.»

وی همچنین گفت که تشدید تنش‌ها میان تهران و واشنگتن در پی این حمله یک بازی به شدت خطرناک است.

هانت از دولت کشورش خواست تا از موقعیت خود به عنوان یک متحد نزدیک و کلیدی آمریکا برای ملزم کردن دونالد ترامپ به اتخاذ رویکردی سازگارتر در عرصه سیاست خارجی استفاده کند.

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین،  وی در ادامه گفت: «اکنون در وضعیتی بسیار خطرناک در این بازی قرار داریم زیرا هر دو طرف این گونه محاسبه کرده‌اند که طرف دیگر نمی‌تواند و نمی‌خواهد وارد جنگ شود. به همین دلیل کارهای بسیار افراطی همچون ترور ژنرال سلیمانی انجام می‌گیرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: