کد خبر: ۸۳۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۳۴۶
رئیس‌جمهوری آمریکا در روزهای گذشته به دوستان نزدیک خود درباره این‌که بناست اقدامی بزرگ انجام دهد، اشاره‌ای کرده بود.

ترامپ چند روز پیش از ترور سلیمانی از اقدامی بزرگ علیه ایران حرف زده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی بیست، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، چندین روز پیش از عملیاتی که به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منجر شد در راهروهای عمارت مار-ئه-لاگو به دوستان نزدیک خود درباره این‌که بناست اقدامی بزرگ انجام دهد اشاره‌ای کرده بود. 

به گفته سه منبع آگاه، ترامپ به دوستانش که در این عمارت با او بودند گفته بود که مشغول کار روی پاسخی «بزرگ»‌ به ایران است و آن‌ها «به‌زودی» خبرهایی درباره این اقدام او خواهند شنید. 

چند منبع آگاه نیز اعلام کردند که ترامپ طی گفت‌وگو با همراهان نزدیکش گفته در ارتباط نزدیک با مشاوران ارشد امنیت ملی و نظامی برای عملیاتی است که می‌تواند به‌زودی روی دهد. 

یکی از منابع گفت: «ترامپ مدام می‌گفت: خواهید دید!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: