کد خبر: ۸۳۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۳۵۹
میخائیل اولیانوف:
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین خواستار تلاش‌های دیپلماتیک جدی‌تر برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره شد.

تحولات هشداردهنده‌ای پیرامون مسئله خلع سلاح هسته‌ای در جریان استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، خواستار تلاش‌های دیپلماتیک جدی‌تر برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره شد.

وی امروز -‌چهارشنبه- در پیامی توئیتری نوشت: «تحولات هشداردهنده‌ای پیرامون مسئله خلع سلاح هسته‌ای در جریان است. برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع، از جمله رد و بدل شدن "هدیه کریسمس" میان دو طرف، نیاز فوری به تشدید تلاش‌های دیپلماتیک وجود دارد. سیاست تحریم‌ها بایستی همان‌طور که در قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص کره شمالی در نظر گرفته شده‌اند، خلاقانه‌تر شوند. سیاست‌های آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای ایران به خوبی به کره‌شمالی نشان داده است که توافق با آمریکا قابل اعتماد نیست.»

 به نقل از خبرگزاری تاس، این در حالی است که «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی، امروز گفت که کشورش به‌زودی سلاح استراتژیک جدیدی را رونمایی می‌کند. وی همچنین گفت که کره شمالی برنامه‌های تسلیحات هسته‌ای خود را تا زمانی که واشنگتن موضعی تهاجمی نسبت به این کشور دارد کنار نخواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: