کد خبر: ۸۳۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۳
سناتور آمریکایی به بیان اظهارات بی‌اساس در مورد ایران پرداخت و گفت: بعد از اینکه ما از توافق هسته‌ای خارج شدیم ایران می‌خواهد فشارها را از بین ببرد. آن‌ها می‌خواهند آمریکا به توافق با ایران بازگردد.

اظهارات بی‌اساس سناتور آمریکایی در مورد ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، آدام کینزینگر سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در واکنش به اتفاقات عراق گفت: اظهارات رئیس‌جمهور ترامپ را در پی حمله به سفارت آمریکا در عراق تحسین می‌کنم.

وی مدعی شد: رئیس‌جمهور واقعاً باهوش است. او همیشه این مسئله را روشن کرده که اگر به آمریکایی‌ها آسیب بزنید، با خشم آمریکا مواجه خواهید شد من فکر می‌کنم ایران تصور می‌کند که با واکنش آمریکا مواجه نخواهد شد اما به محض اینکه با واکنش آمریکا مواجه شوند، همان‌جا متوقف خواهند شد یا عقب‌نشینی خواهند کرد.

سناتور جمهوری‌خواه در ادامه مدعی شد: بعد از اینکه ما از توافق هسته‌ای خارج شدیم ایران می‌خواهد فشارها را از بین ببرد. آن‌ها می‌خواهند آمریکا به توافق با ایران بازگردد.

به نقل از فاکس‌نیوز،وی هم چنین گفت: انتخاب ما جنگ با تروریسم نیست این انتخاب تروریست‌ها است و ما یا در ایالات متحده با آنها می‌جنگیم و یا در آنجا با آنها می‌جنگیم. ای کاش گزینه‌های بهتری داشتیم، اما نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: