کد خبر: ۸۳۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۶۹
کریستیانو رونالدو در طول دوران فوتبال خود در کنار بازیکنان بزرگ جهان توپ زده اما هم بازی اخیر توجه بسیاری را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرداغ ، علی تورگانبکف کودکی قزاقستانی است که از بدون پا متولد شد اما این موضوع باعث نشد که ذره ای از علاقه اش به فوتبال کم شود و همین موضوع باعث شد که از نظر فیزیکی فعال باقی بماند. این کودک 12 ساله که اهل نورسلطان در کشور قزاقستان است روز گذشته موفق شد با اسطوره خود در شهر دوبی ملاقات کند و در کنار او فوتبال نیز بازی کند. علی که 158 هزار دنبال کننده در صفحه رسمی اینستاگرام خود دارد پیش از این نیز با بازیکنانی چون ژاوی و ایکر کاسیاس دیدار داشته و عکس هایی از این ملاقات ها در صفحه خود منتشر کرده است.

 

 اما به نظر می رسد که دیدار با کریستیانو رونالدو بیشتر از هر کس دیگری او را هیجانزده کرده است. ویدیویی از این دو نفر در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در حال بازی با توپ با یکدیگر هستند. علی پس از یک بازی کوتاه به سمت رونالدو می رود و او را در آغوش می گیرد تا تصاویر زیبایی خلق شود. مهاجم یوونتوس نیز با گرفتن عکس با این کودک، توپی که با آن در حال بازی بودند را نیز امضا کرده و به او اهدا می کند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: