کد خبر: ۸۳۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۲
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:2 طرف پیشنهادها و راهکارهای مورد نظر خود را مطرح کردند و با توجه به احترام و اعتماد کامل طرفین نسبت به صادق، مقررشد جمع‌بندی برای صحبت‌های پایانی و توافق، صورت بگیرد.

تشریح جزئیات جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس و برانکو توسط خواجه‌وندبه گزارش خبرداغ ، مهدی خواجوند در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره نتایج حاصله از سفر به زاگرب اظهار داشت: پیرو ماموریت محوله از سوی مدیرعامل باشگاه به اتفاق آقای دیناروند، جهت مذاکره و مصالحه با آقای ایوانکویچ و با توجه به ابراز علاقه و تمایل ایشان برای گفتگو به زاگرب سفر کردیم. میزبانی و مدیریت جلسه‌ها بر عهده جناب آقای صادق، سفیر محترم کشورمان بود.

 

وی افزود: توضیحات و خواسته‌ها از سوی آقای برانکو تبیین شد و پاسخ مناسب نیز ارایه گردید. ایوانکوویچ همچنین امکان عبور از بعضی خواسته‌هایشان را اعلام کردند.

 

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه دوم، 2 طرف پیشنهادها و راهکارهای مورد نظر خود را مطرح کردند. با توجه به احترام و اعتماد کامل طرفین نسبت به آقای صادق، مقرر گردید؛ نظر به استماع تمام موارد از سوی ایشان، جمع‌بندی برای صحبت‌های پایانی و توافق، صورت بگیرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: