کد خبر: ۸۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
مالک باشگاه تراکتور تبریز با وجود دادن اختیار فنی این تیم به ساکت الهامی همچنان دنبال آوردن برانکو ایوانکوویچ است.

مذاکره مخفیانه تراکتور با سرمربی پیشین پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ساکت الهامی پس از جلسه اخیر خود با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در پست خود به عنوان نفر اول کادرفنی سرخپوشان تبریزی باقی ماند تا لیست خرید و مازاد تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر را ارائه دهد.

 

با این حال زنوزی همچنان قصد دارد دور از چشم اهالی رسانه، شرایط را برای حضور یک سرمربی اروپایی در تیمش فراهم کند. گزینه اول زنوزی نیز همچنان برانکوست تا مالک تراکتور برای دومین بار در طول یک ماه گذشته اقدام به مذاکره با وی کند.

 

برانکو نیز ضمن تشکر از پیگیری های زنوزی به وی اعلام می کند همچنان منتظر پرداخت مطالبات از پرسپولیس است و سپس حاضر به مذاکره جدی با هر تیمی خواهد شد.

 

برانکو در گفتگو با مدیران تراکتور، مذاکره با تیم ملی فوتبال ایران را نیز تایید کرده است اما این موضوع را نیز به بعد از پرداخت مطالبات یک میلیون یورویی خود و دستیارانش در پرسپولیس موکول کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: