کد خبر: ۸۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۱
به نظر می رسد اختلاف و درگیری بین سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس به یک بازی شطرنج تبدیل شده است.

استعفای پیروانی و داستان فایل ضبط شده کالدرون!به گزارش خبرداغ ، کالدرون به صورت آشکار با محمدحسن انصاری فرد دچار اختلاف شده است.او صراحتا اعلام می کند که از باشگاه پرسپولیس دروغ و وعده شنیده و هیچ کدام از مسئولان پرسپولیس از او حمایت نکرده اند.

 

محمدحسن انصاری فرد شخصا سکوت کرده از سوی دیگر کالدرون با توجه به حیطه قدرتی که در بخش فنی دارد سعی کرده باشگاه را تحت فشار بگذارد. او با اعلام این جمله که نیازی به جذب بازیکن خارجی ندارد عملا هزینه های باشگاه را کاست و از سوی برخی اعضای هیات مدیره تحت حمایت قرار گرفت اما در ادامه مرد آرژانتینی صراحتا پیغام فرستاد که نیازی به پیروانی ندارد، در حالی که این مدیریت باشگاه است که سرپرست تیم را تعیین می کند؛ کالدرون معتقد است از زمان حضور پیروانی نافرمانی بازیکنان چند برابر شده است. از جدال شجاع خلیل زاده گرفته تا عالیشاه و بیرانوند و ...!

 

نگاهی به این کشمکش نشان می دهد که طرفین برای موجه نشان دادن خود در حال جدالی شطرنج وار هستند. به هر حال در شطرنج دست به مهره بازی است و کالدرون هم روی پیروانی دست گذاشته است.

 

برخی شنیده ها و شایعات غیر رسمی حاکی از آن دارد که برخی بازیکنان به کالدرون از حرفهای پیروانی در رختکن با برخی از بازیکنانِ مخالف خبر داده اند و کالدرون نیز قبل از ترک ایران در یک پیام صوتی به وزیر ورزش به او اعلام کرده که مشکل او در پرسپولیس بیش تر از این که مالی باشد به حضور افرادی است که با او هماهنگ نیستند. پیغام صوتی کالدرون از طریق یک واسطه به گوش وزیر می رسد و وزیر ورزش نیز به صراحت از انصاری فرد می خواهد که موضوع پیروانی را پیگیری کند.

 

حال نوبت انصاری فرد است که در این مسابقه شطرنج حرکتی انجام دهد. آخرین گمانه زنی ها حاکی از استعفای احتمالی پیروانی است. پیروانی با توجه به تاکید وزیر به انصاری فرد در مورد پیگیری ماجرا حالا راهی را پیش رو نمی بیند مگر استعفا.

 

به هر روی در صورت استعفای پیروانی باید منتظر حرکت بعدی کالدرون بود. او چگونه دست به مهره خواهد زد؟ راستی شما بگوئید در این بازی شطرنج کالدرون و انصاری فرد سیاه هستند یا سفید؟


منتظر حرکت بعدی کالدرون باشید!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: