کد خبر: ۸۳۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۰
فرمانده سپاه کرمان گفت: قریب ۶۰۰ هزار نفر در استان زیرپوشش کمیته امداد هستند و وضع بد‌معیشتی را در جنوب استان شاهد هستیم.

فرمانده سپاه کرمان: بعضی‌ها می‌گویند چرا سران فتنه آزاد نمی‌شوند؛ باید در جواب گفت که این افراد خائن هستندبه گزارش خبرداغ ، غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جمع تعدادی از مدیران و کارکنان بسیجی شهر کرمان که به مناسبت  9 دی در سالن همایش مخابرات کرمان برگزار شد با بیان اینکه در آستانه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم اظهار داشت: در این روز شاهد یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب بوده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه معاندین، سلطنت‌طلب‌ها و دشمنان نظام مانند آمریکا، اروپا و بعضی از کشورهای منطقه برنامه‌ریزی کرده بودند که مردم را 5 دی به خیابان‌ها بیاورند بیان کرد: اما دشمنان نظام با یک نه بزرگ روبه‌رو شدند و شکست خوردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که باید توجه به ریشه‌ها داشت و از آن غافل نشد گفت: برای موشکافی 9 دی باید به 30 سال پیش بازگشت و بررسی کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا بسیار نرم در شوروی نفوذ کرد و کم‌کم کاری کرد که این کشور ازهم بپاشد‌ و به 17 کشور مجزا تبدیل شود گفت: آمریکا این تجربه را که به انقلاب رنگین معروف است در چند کشور اجرا کرده است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه با رهنمودهای مقام معظم رهبری در ایران حیله‌های دشمنان شکست خورد افزود: دشمنان نتوانستند در ایران به اهداف خود برسند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: