کد خبر: ۸۳۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۳
پرسپولیس در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز به مصاف شهرداری ماهشهر رفت و مقابل این تیم پیروز شد.

شهرداری ماهشهر 0 پرسپولیس 2 ؛ صعود به نیمه نهایی با دبل علیپوربه گزارش خبرداغ ، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرسپولیس موفق شد با حساب 2 بر 0 از سد شهرداری ماهشهر بگذرد.

 

کالدرون در این بازی تغییرات متعددی را در ترکیب اصلی اعمال کرد و سرخ‌ها با 6 تغییر نسبت به بازی قبلی خود در لیگ برتر در این بازی به میدان رفتند. پاشازاده نیز شهرداری ماهشهر را با آرایشی فشرده در خط دفاع و هافبک به زمین فرستاده بود.

 

حملات پرسپولیس در نیمه نخست سودی برای این تیم نداشت و دروازه شهرداری ماهشهر با درخشش دروازه‌بان باتجربه این تیم، علیرضا سلیمی، بسته ماند. شهرداری نیز در نیمه نخست تیم جسوری بود و چند باری به دروازه پرسپولیس نزدیک شد. بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

سرمربی پرسپولیس در زمان استراحت بین دو نیمه دو بازیکن خود را تعویض کرد و سرخ‌ها در نیمه دوم با آرایشی تهاجمی‌تر نسبت به نیمه نخست به زمین رفتند. تغییرات کالدرون تاثیرگذار بود و پرسپولیسی‌ها در دقیقه 60 و روی کرنر ارسالی ترابی و ضربه سر علیپور به گل رسیدند. بلافاصه بعد از گل شهرداری ماهشهر جلو کشید و به دروازه پرسپولیس نزدیک شد. در یک صحنه جنجالی بازیکنان این تیم در دقیقه 67 اعتقاد به پنالتی به سود خود داشتند که داور چنین نظری نداشت. پرسپولیسی‌ها روی یک ضدحمله سریع در دقیقه 73 باز هم به گل رسیدند و علیپور مجددا برای این تیم گلزنی کرد. ماهشهری‌ها بعد از این گل یک بار تیرک دروازه پرسپولیس را توسط بوصبیح به لرزه درآوردند با این حال طلایی‌پوشان شهرداری ماهشهر در گلزنی ناکام ماندند.

 

پرتاب سنگ از جانب برخی تماشاگران در دقایق پایانی باعث وقفه در روال بازی شد و با زخمی شدن یکی از داوران و با دستور مسئولین برگزاری بازی، تیم داوری و پرسپولیسی‌ها در دقیقه 90 به رختکن رفتند. پس از توقف چند دقیقه‌ای، بازی مجددا از سرگرفته شد و بازی در نهایت با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

با این نتیجه شهرداری ماهشهر از دور مسابقات جام حذفی کنار رفت و پرسپولیس نخستین تیم صعودکننده به نیمه نهایی لقب گرفت.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: