کد خبر: ۸۳۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۳۸۵
پرسپولیس به نظر می رسد باز هم قرار است با ترکیب جدید به مصاف شهرداری ماهشهر برود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شاگردان پاشازادهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و شهرداری ماهشهر باید در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم بروند.سرخ‌ها برای این دیدار مصدوم و محرومی نخواهند داشت و کالدرون می تواند با دست باز ترکیب تیمش را مشخص کند.

 

در این میان بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب محتمل است و البته باز هم سرخ ها حراست از دروازه را به رادوشوویچ خواهند سپرد.

 

از این رو و با توجه به اخبار دریافتی از تمرین پرسپولیس به نظر می رسد کالدرون تیمش را با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، محمد انصاری، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری و علی علیپور به میدان خواهد فرستاد.


گفتنی است که شهرداری ماهشهر برای این بازی مربی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

شهرداری ماهشهر در مراحل گذشته جام حذفی، تیم‌های مس نوین کرمان و استقلال ماهشهر را شکست داده بود و از سوی دیگر پرسپولیس نیز موفق شد ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارد.

حال باید دید در تقابل فردای ۲ تیم کدام تیم به مرحله بعدی خواهند رسید. شاگردان کالدرون یا یاران پاشازاده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: