کد خبر: ۸۳۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۵
عراقچی خبر داد:
عراقچی تاکید کرد: دیشب مذاکرات بسیار سنگین و فشرده ای صورت گرفت و هم درباره مسائل دوجانبه، هم مسائل منطقه ای هم مسائل بین المللی و هم مسائل مربوط به برجام و تحریم های آمریکا بحث شد و قرار شد مشورت های دو کشور به صورت نزدیک ادامه پیدا کند.

مذاکرات توکیو ادامه می یابدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه در پایان سفر رییس جمهور و هیات همراه به ژاپن درباره این سفر گفت: این سفر در پاسخ به سفر آقای آبه به تهران صورت گرفت. ما در نودمین سالگرد روابط سیاسی ایران و ژاپن هستیم که سال بسیار فعالی بود و سه بار رییس جمهور با نخست وزیر ژاپن در تهران، نیویورک و حالا در توکیو دیدار داشتند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، عراقچی با بیان اینکه ژاپن از دوستان قدیمی و شرکای تجاری ایران است و ما همیشه مشورت های سیاسی نزدیکی با ژاپن داشته ایم، اضافه کرد: امسال هم به دلیل نودمین سالگرد روابط و هم به دلیل تحولاتی که در جریان است و فشارهای آمریکا و تحریم هایی که به صورت ناعادلانه با خروج آمریکا از برجام تحمیل شده، ضرورت داشت که مشورت های نزدیک تر و فشرده تری صورت بگیرد.

او تاکید کرد: دیشب مذاکرات بسیار سنگین و فشرده ای صورت گرفت و هم درباره مسائل دوجانبه، هم مسائل منطقه ای هم مسائل بین المللی و هم مسائل مربوط به برجام و تحریم های آمریکا بحث شد و قرار شد مشورت های دو کشور به صورت نزدیک ادامه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: