کد خبر: ۸۳۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۷
پرسپولیس هفته‌ها بدون کاپیتان‌های اول تا سومش بازی کرد اما هیچ‌کدام از این کاپیتان‌ها به اندازه حسین ماهینی بیرون از ترکیب و حتی لیست تیم‌شان نبوده‌اند.

چرا هیچ‌کس از خط خوردن ماهینی تعجب نمی‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی ، پرسپولیس هفته‌ها بدون کاپیتان‌های اول تا سومش بازی کرد اما هیچ‌کدام از این کاپیتان‌ها به اندازه حسین ماهینی بیرون از ترکیب و حتی لیست تیم‌شان نبوده‌اند. این روزها همه از بیرون ماندن‌های امید عالیشاه می‌گویند و می‌نویسند اما عجیب است که هیچ‌کس از بیرون ماندن‌های متوالی حسین ماهینی کاپیتان دوم و باتجربه تیم چیزی نمی‌گوید.

شاید جالب باشد بدانید که حسین ماهینی در این فصل و طی 15 بازی گذشته لیگ فقط 13 دقیقه (به اندازه شماره پیراهنش) بازی کرده آن‌هم در دقایق پایانی دو مسابقه مقابل سپاهان و شهر خودرو که پرسپولیس در دقایق پایانی دو شکست تلخ مقابل حریفان مستقیمش در راه تکرار قهرمانی متحمل شد و البته ماهینی به نوعی غیر‌ مستقیم در ثبت دو گل از سه گل خورده در این دو بازی نقش داشت!

حالا به نظر می‌رسد ماهینی کلاً از دید کالدرون خارج شده و مرد آرژانتینی دیگر روی او حتی به‌عنوان بازیکن ذخیره هم حساب نمی‌کند اما عجیب اینجاست که دیگر این مسأله برای هیچ رسانه و هواداری مهم نیست و این برای شماره 13 سرخ‌ها می‌تواند کاملاً نگران‌کننده باشد.

ماهینی که در تمام این هفته‌ها سعی کرده کنار تیم باشد و همواره از پیروزی‌ها خوشحال شده و خوشحالی‌اش را ابراز کرده در بازی‌های اخیر حتی به لیست مسابقه هم نمی‌‌رسد و تنها یک بار در شرایطی که عالیشاه و نعمتی به خاطر درگیری در لیست نبودند روی نیمکت نشست.

با این وضعیت شرایط ماهینی برای ادامه حضورش در پرسپولیس اصلاً روشن نیست و اگر شایعات درباره حضور این بازیکن در لیست مازاد درست باشد شأن این بازیکن باتجربه، با سابقه ملی و حضور در جام جهانی لطمه خواهد خورد هر چند به نظر می‌رسد کاری از دست او ساخته نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: