کد خبر: ۸۳۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۲
پرسپولیس در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر ایران میهمان پارس جنوبی جم بود و با حساب یک بر صفر پیروز شد.

پارس جنوبی جم 0 پرسپولیس 1 ؛ ترابی باز هم ناجی سرخ‌ها شدبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر در روزی که میهمان پارس جنوبی جم بود با حساب یک بر صفر پیروز شد.

 

پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کرد و از آغاز بازی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. کالدرون برای این بازی چند تغییر در ترکیب اصلی اعمال کرد و بازیکنانی چون کنعانی‌زادگان، انصاری و عبدی را به جای حسینی، نادری و علیپور در ترکیب اصلی به میدان فرستاد. پارس جنوبی جم نیز در نخستین بازی خود پس از جدایی کمالوند با آرایشی دفاعی و بسته به زمین رفت و عرفان جم رتبه مربی موقت این تیم چند تغییر اجباری در ترکیب این تیم اعمال کرده بود. حملات پرسپولیس در نیمه نخست بازی سودی برای این تیم نداشت و بازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در آغاز نیمه دوم و با اضافه شدن علیپور به ترکیب، حملات پرسپولیس شدت بیشتری پیدا کرد و بازیکنان این تیم در چند صحنه نیز دروازه پارس جنوبی را تهدید کردند با این حال درخشش خسوس و بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس مانع از باز شدن دروازه پارس جنوبی شد. پرسپولیسی‌ها در مقطعی شوت‌های از راه دور را در دستور کار قرار دادند که این ضربات نیز سودی برای این تیم نداشت. پارس جنوبی نیز در ضدحملات کم خطر بود و بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه پرسپولیس را آن طور که باید تهدید کنند. در دقیقه 63 بازی یک پنالتی به سود پرسپولیسی‌‌ها اعلام شد که داور در این صحنه پس از مشورت با کمک‌های خود تغییر نظر داد. اخراج مگنو در دقیقه 85 باعث شد پارس جنوبی در دقایق پایانی بازی را ده نفره ادامه دهد. در نهایت با ضربه تماشایی مهدی ترابی در دقیقه 94، این پرسپولیس بود که به گل رسید و بازی در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس پایان یافت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: