کد خبر: ۸۳۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی قبل از رأی‌گیری مجلس نمایندگان درباره استیضاح او واکنشی عصبی به آن نشان داد.

این زن امشب ترامپ را عاصی می‌کندبه گزراش خبرداغ به نقل از فارس ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با آغاز بحث در مجلس نمایندگان این کشور برای رأی‌گیری در خصوص استیضاح او در توئیترش ده‌ها پیام از سوی کاربران که در حمایت از او نوشته شده‌اند را بازنشر کرد.

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: نانسی پلوسی در تاریخ به عنوان بدترین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شناخته خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری دیگری اعلام کرد: دست آخر اتفاقی نیفتاد!

 

وی در این باره نوشت: ما به هیچ چیزی که به مثابه رفتار شنیعی باشد که برای عزل رئیس جمهور از مقام خود لازم است، بر نمی‌خوریم. به اعتقاد من اگر هیچ احتمال منطقی وجود نداشته باشد که سنا به استناد آن رأی صادر و رئیس جمهوری را عزل کند، ‏ نمی‌توان رئیس جمهوری را برکنار کرد.

ترامپ ادامه داد: مجلس نمایندگان اصلاً نباید رئیس جمهور را استیضاح کند. اگر این رویه رواج یابد، هر رئیس جمهوری از این به بعد قابل پیگرد و عزل خواهد بود. «اندی مک‌کارتی» ( Andy McCarth) فاکس نیوز خیلی خوب گفته است. متشکرم!

ترامپ ساعاتی قبل‌تر در توئیتر مدعی شده بود که خطایی مرتکب نشده و از طرفدارانش خواسته بود برایش دعا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: