کد خبر: ۸۳۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۵۶۰
وزارت ورزش برای نیامدن سرمربی ایتالیایی استقلال تدبیر کرده و منتظر خبر نهایی از رم است.

نقش وزارت ورزش برای باشگاه استقلال؛ حرکت رونالدینیویی آقای وزیر!به گزارش خبرداغ ، درحالی که هر لحظه خبر تازه ای از بازگشت آندره استراماچونی منتشر می شود و آخرین خبر حکایت از بازگشت وی در بامداد چهارشنبه دارد، اما هنوز به درستی و به طور رسمی مشخص نیست که این مرد ایتالیایی به تهران بازخواهد گشت یا نه.

 

سرمربی ایتالیایی استقلال باید برای دریافت چک تضمینی به سفارت مراجعه کند و پس از ان تصمیم بگیرد که به تهران برگردد یا نه.

 

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که در صورت نیامدن استراماچونی هیات مدیره باشگاه استقلال سه شنبه شب تشکیل جلسه خواهد داد و یک نفر را به عنوان مسئول فنی تیم انتخاب خواهد کرد تا دیدار روز پنجشنبه بگذرد و پس از آن تکلیف سرمربی را هیات مدیره مشخص کند.

 

وزیر ورزش هم که قصد داشت از بین علی فتح الله زاده و کاظم اولیایی یکی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند، با موانعی که بر سر راهی مدیرعاملی این دو وجود دارد ممکن است نفر بعدی را که از کامندان و مدیران وزارت ورزش هست به عنوان مدیرعامل معرفی کند!

 

مدال

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: