کد خبر: ۸۳۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۰۳۴
آندره‌آ استراماچونی را دیگر نباید سرمربی استقلال خطاب کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی گفته می‌شد آندره‌آ استراماچونی روز گذشته به تهران بازخواهد گشت و سازش دوباره‌ای با استقلال را ترتیب خواهد داد؛ لحظاتی پیش سایت معتبر ترانسفر مارکت که به صورت دقیق بر روی عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه‌ه‌های سرتاسر جهان نظارت دارد، تیر خلاص را بر استقلالی‌ها وارد و این مربی ایتالیایی را یک مربی بدون باشگاه معرفی کرد.

 

 

با این تفاسیر باید متاسفانه گفت که استراماچونی دیگر مربی استقلال نیست و هرگونه اظهار نظری از این لحظه به بعد، جز اظهار نظر رسمی شخص استراماچونی نامعتبر خواهد بود و این رفتن او، بازگشتی نخواهد داشت؛ یا به عبارتی دیگر باید به صراحت اعلام کرد که کار  این مربی ایتالیایی با استقلال رسماً به پایان رسیده است.

 

 

 

می‌توان اینگونه برداشت کرد که بازگشت استراماچونی به ایتالیا، یک قهر نبوده و تمامی شایعاتی که در داخل از سوی مدیران آبی‌ها مطرح شده بود، چیزی جز یک بازی رسانه‌ای برای آرام کردن هواداران نبوده است و از آن سو شخص استراماچونی با موج‌سواری در این فضا، با وعدۀ بازگشت به تهران در صورت پرداخت دستمزدش، به دنبال آن بوده تا بدون دردسر دستمزدی که مربیان خارجی از باشگاه‌های ایران پس از چندین سال در فیفا دریافت می‌کنند را بلافاصله دریافت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
هر روز یک ذلت جدید
هر روز یک خواری جدید
خدایا خودت کمک کن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: