کد خبر: ۸۳۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۳
گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در فضای مجازی آمار جالبی از عملکرد شاگردانش منتشر کرد...

آمار عجیب کالدرون از عملکرد بازیکنان پرسپولیس + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، کالدرون با انتشار جدول آماری مدعی شد میانگین دوندگی تیمش از دوندگی بیشتر بازیکنان لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس بالاتر است و بازیکنانش با وجود تلاش بیشتر کمتر مصدوم می‌شوند. در این جدول آماری منتشر شده توسط کالدرون، بازیکنان پرسپولیس از میانگین دوندگی لالیگای اسپانیا ۷ کیلومتر بیشتر دویده و از میانگین دوندگی لیگ برتر انگلیس هم ۵ کیلومتر بیشتر دویده‌اند.

 

کالدرون به این آمار میزان مصدومان تیمش را هم اضافه کرده که تقریباً نصف این دو لیگ معتبر اروپایی است. البته به این نکته باید اشاره کرد که تیم‌های اروپایی هر ۳ روز به میدان می‌روند و پرسپولیس در نیم‌فصل اول حدوداً هر ۷ روز یک بار بازی کرده و با این شرایط باید هم کمتر مصدوم داده باشد.

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: