کد خبر: ۸۳۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۳
علیرضا عصار که طی روز‌های گذشته کنسرت ۲۷ و ۲۸ آذرماه را لغو کرده بود، به تازگی بخشی از تمرینات خود و اعضای گروهش را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است.

علیرضا عصار به دنبال فرصتی برای اجرای کنسرتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، علیرضا عصار که تک‌آهنگ «دلتنگ» آخرین اثر منتشر شده اوست، به تازگی بخشی از تمرینات خود و اعضای گروهش را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است.

علیرضا عصار که در مقطعی یکی از رکوردداران برگزاری کنسرت بود و حال نسبت به گذشته کم‌کارتر شده، با انتشار پستی نسبت به اجراها و کنسرت‌های جدیدش اظهار امیدواری کرده است.

عصار متنی کوتاه را ضمیمه فایل تصویرش‌اش کرده و نوشته است: «کماکان مشغول تمرین با بچه‌های درجه یک ارکستر و به دنبال پیدا کردن فرصت مناسب برای پایان دادن دلتنگی و دیدار شما هستم. امیدوارم به زودی میسر شود.»

عصار قرار بود طی روزهای27 و 28 آذرماه در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه برود و با رهبری پویا نیکپور قطعات آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» و دیگر آثار خاطره‌انگیزش را اجرا کند که به خواست خودش آن را لغو کرد و برگزاری آن را به زمان دیگری موکول کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: