کد خبر: ۸۳۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۰
نماینده همدان گفت: می‌گویند ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی دریافت کرده‌اند اما چنین اتفاقی نیفتاده و بسیاری دریافت نکرده‌اند. همچنین ۱۵ درصد افزایش حقوق را در نظر گرفته‌اند اما آیا این افزایش با میزان تورم همخوان است؟

۱۵ درصد افزایش حقوق با میزان تورم همخوانی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر خجسته امروز در نطق میان‌دستور خود گفت: بعد از جریان پرغصه دلار نوبت به بنزین رسید. اعلام قیمت بنزین به یکباره و بدون اینکه مردم مطلع باشند یا نمایندگان به عنوان وکلای مردم پاسخگو باشند، کار درستی نبود اما حرفی نداریم چراکه رهبری این را گفتند.

وی افزود: این کار باید پشتوانه علمی و تخصصی داشته باشد و ما هم منتظریم که این پشتوانه کارشناسی را به مردم خوبمان اعلام کنند.

این نماینده مجلس گفت: آیا قیمت بنزین با ۳۰۰ درصد افزایش بدون اینکه مقدمه آن ایجاد شود، درست بود؟ مردم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را دوست دارند.

وی ادامه داد: می‌گویند ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی دریافت کرده‌اند اما چنین اتفاقی نیفتاده و بسیاری دریافت نکرده‌اند. همچنین ۱۵ درصد افزایش حقوق را در نظر گرفته‌اند اما آیا این افزایش با میزان تورم همخوان است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: