کد خبر: ۸۳۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۶
جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: شکل‌گیری و توسعه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی، استکبار را به لرزه انداخته است.

مصلحی: تمدن اسلامی فسیل نشده / انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ جرقه بیداری این شیرخفته بودبه گزارش خبرداغ، جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: شکل‌گیری و توسعه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی، استکبار را به لرزه انداخته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «حیدر مصلحی» در نشستی در دانشگاه ایلام با عنوان بررسی پرونده نفوذ در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در طول تاریخ 15 تمدن بوجود آمده و از بین رفته اند، اما تمدن اسلامی فسیل نشده و مثل شیرخفته قابلیت بیدار شدن را دارد و انقلاب اسلامی 1357 جرقه بیداری این شیرخفته و شکل گیری تمدن نوین اسلامی بود و دنیا را تکان داد و استکبار جهانی را به تکاپو انداخت.

وی افزود: شکل‌گیری و توسعه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی، استکبار را به لرزه انداخت و برای همین از ابتدا به دشمنی با انقلاب اسلامی پرداخت و ابتدا جنگ تحمیلی، سپس تهاجم و شبیخون فرهنگی و اکنون تحریم اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است.

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا با بیان اینکه سرویس‌های امنیتی استکبار در شش سال پیش در راهبرد و روش‌های خود علیه جمهوری اسلامی بازبینی کردند، اظهار کرد: استکبار اکنون به دنبال تضعیف و توقف انقلاب اسلامی با استفاده از تحریم های اقتصادی و بستر آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: جریان نفوذ با دو شیوه نفوذ فردی و جریانی وجود دارد که در نفوذ فردی و موردی، سرویس های امنیتی بیگانه با بررسی پرونده شخص او را در دام می اندازند و بعد برای ترور، تغییر دادن اذهان مدیران و مسئولان، پیشبرد اهداف خاص اطلاعاتی برنامه‌ریزی می‌کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا درباره نفوذ جریانی، گفت: نفوذ جریانی در امور مختلف و از جمله انتخابات، عرصه های فرهنگی و اقتصادی اتفاق می افتد و به دنبال این است که مسئولان، نخبگان و مردم را در تصمیم گیری و تصمیم سازی دچار انحراف محاسباتی نماید و در این خصوص از تهدید و ایجاد ترس، وعده دروغ و القای یأس و نامیدی استفاده می‌کند.

مصلحی، افزود: هدف استکبار در قضیه تحریم اقتصادی به دنبال افزایش بی رویه قیمت دلار، نارضایتی عمومی، تورم بالا، جلوگیری از بازگشت به بحث هسته ای و به چالش کشیدن کلیت نظام و در نهایت ناکارآمدن نشان دادن نظام دینی برای اداره کشور است که با بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان موفق نخواهد شد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: