کد خبر: ۸۳۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
تعداد بازدید: ۱۷۱
رحمانی فضلی:
وزیر کشور گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات به جز یکی دو شهرستان در سراسر کشور تشکیل شده است.

به محض دریافت اطلاعات از دستگاه‌های چهارگانه هیئت‌های اجرایی کارشان را شروع می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از شرکت در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: در این کمیسیون درباره حوادث اخیر صحبت شد و به سوالات نمایندگان در حدی که وقت اجازه می‌داد توضیح دادم، اما مقرر شد تا در جلسه دیگری بحث ادامه یابد.

وی گفت: درباره انتخابات هیچ بحثی در این جلسه صورت نگرفت.

وزیر کشور افزود: هیئت‌های اجرایی انتخابات از روز شنبه و پس از پایان ثبت نام از داوطلبان مجلس، کارشان را شروع کردند و انتخاب هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور به جز یکی دو شهرستان که ما هنوز نتوانستیم این هیئت‌های اجرایی را تشکیل دهیم، انجام شده است.

رحمانی فضلی گفت:‌ به محض اینکه اطلاعات از دستگاه‌های چهارگانه برای هیئت‌های اجرایی برسد، آن‌ها کارشان را شروع می‌کنند و در بعضی از شهرها این کار شروع شده است.

وی افزود: به صورت کلی، چون تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در این دوره ۱۶ هزار نفر است، رسیدگی به صلاحیت آن‌ها هم کار بسیار سختی است، اما امیدواریم با رسیدن مستندات هیئت‌های اجرایی هم کارشان را شروع کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: